Hotelli Due Torri

Via P. d’Abano, 18, 35031 Abano Terme, Italia - Abano Terme. Katso kartta
4,5/5
Erinomainen Perustuen 419 arviota TripAdvisor
Hyvin suosittu
Varaa

Missä majoitus sijaitsee?

Via P. d’Abano, 18, 35031 Abano Terme, Italia - Abano Terme.

Ominaisuudet

  • Uima-allas
  • Kylpyläpalvelut
  • Kuntosali

Valitse huone

Näytetään 9 tulosta
Deluxe-huone
  • 2 asiakkaita
  • 35 ㎡
  • Näköala
  • Parveke
  • Ilmastointi
  • Kylpyhuone, WC, Kylpyamme, Kylpyamme tai suihku
Standard-huone Parveke
  • 2 asiakkaita
  • 22 ㎡
Standard-huone
  • 2 asiakkaita
  • Kylpyhuone, WC, Kylpyamme tai suihku
  • Minibaari
  • Kassakaappi
  • Maksu-tv-kanavat, Satelliittikanavat, Taulu-TV
Juniorsviitti
  • 2 asiakkaita
  • Näköala
  • Parveke
  • Ilmastointi
  • Kylpyhuone, WC, Kylpyamme, Kylpyamme tai suihku
Juniorsviitti Parveke
  • 2 asiakkaita
  • 53 ㎡
Standard Yhden Hengen Huone Parveke
  • 1 Vieras
  • 22 ㎡
Superior-huone
  • 10 asiakkaita
Deluxe-huone Näkymä
  • 10 asiakkaita
Superior Yhden Hengen Huone
  • 1 Vieras

Hotelli Due Torri

Mukavan hotellin sijaintipaikka on kohde Padova. Majoitus koostuu yhteensä 133 majoitustilasta.

Hotellin Hotelli Due Torri muut nimet:

Due Torri AbanoTerme Due TorriDue Torri Terme

Käyttöehdot ja palvelut

  • Yleinen

  • Sisäänkirjautuminen alkaen: 15:00
  • Uloskirjautuminen viimeistään: 11:00
  • WiFi
  • Autoparkki
  • Hissi
  • Ei lemmikkejä
  • Vastaanottopalvelut

  • 24h-vastaanotto
  • Matkatavarasäilytys
  • Ruoka & juoma

  • Ravintola
  • Baari
  • Siivouspalvelut

  • Pesula
  • Wellness

  • Uima-allas
  • Kylpyläpalvelut
  • Höyrysauna / turkkilainen sauna
  • Sauna
  • Kuntosali

Mitä mieltä vieraat ovat tästä majoitusliikkeestä?

Majoitus sai sekalaisia arvioita asiakkailta. Jotkut arvostelijat kehuivat hotellin vintage-charmia, tilavia huoneita ja ylellistä kalustusta. He arvostivat moitteetonta palvelua ja poikkeuksellista ruokailuelämystä, erityisesti päällikön ammattitaitoa korostaen. Lämpökylpy ja erilaiset hoidot olivat myös suosittuja. Kuitenkin osa asiakkaista oli negatiivisesti palveluun ja ruuan laatuun liittyvistä kommentteja hotellin ravintolassa. Jotkut asiakkaat kokivat, että heidän odotuksiaan ei täytetty, huomaten ongelmia katoavien annosten, buffettivaihtoehtojen puuttumisen ja puuttuvan henkilökunnan kanssa kylpylässä. Vaikka suurin osa asiakkaista oli tyytyväisiä, heillä oli huolenaiheita asiakkaiden ikäryhmästä ja tarpeesta päivittää tiettyjä tiloja, kuten kuntosalin.